GreenBiz Forum este evenimentul afacerilor verzi si al companiilor sustenabile. Vino sa afli provocarile, oportunitatile si implicatiile afacerilor green, ale practicilor de management sustenabil si ale strategiilor de green marketing! Se prezinta cele mai reusite campanii si strategii de green marketing, norme si legislatie, practici de management, strategii PR si social media in comunicarea brandurilor sustenabile.
Data: 27 octombrie 2010 Locatie: Hotel Howard Johnson Sala Platinum
Implicarea corporatiilor in actiunile de reciclare si ecologizare, ca focus principal al actiunilor civice din ultima vreme si inovatia ca mijloc de crestere a sustenabilitatii reprezinta temele acestei editii. Plus un demers de profesionalizare a activitatii de consultanta in green, printr-un training specializat dedicat specialistilor in PR, CSR, managerilor si antreprenorilor.
John AstonManaging Director,
AstonEco Management
Raul PopDirector General,
Asociatia Recolamp
Andrei OrbanPresedinte,
Asociatia Environ
David GrantGroup Sustainable Development Projects Manager,
SAB Miller
Liliana BuzeaCoordonator,
Let s Do It, Romania
Silvian IonescuComisar General
Garda Nationala de Mediu
Ingo NissenCountry Representative and Development Manager for Romania,
Sonae Sierra
Iolanda PrunacheQuality Assurance, Food Safety & Environment Manager,
Danone Romania
Delia DumitruResearch Fellow,
Manchester Metropolitan University UK
Ruxandra BrutaruPresident & CEO
TAROM
Multe companii investesc bani in idei de green business ineficiente care le atrag acuzatii de green-washing. Trainingul te invata cum sa oferi consultanta managerilor despre practici ecologice si procese sustenabile de management, facand diferenta intre practici de greenwashing si strategii autentice de green business. Este destinat managerilor CSR, consultantilor, reprezentantilor agentiilor de PR, managerilor si antreprenorilor.
• top si middle management din companii mari, interesati de resurse de management sustenabil
• specialisti PR, corporate communication officers, brand manageri interesati de strategii de green marketing
• agentii de PR si branding care dezvolta proiecte de green CSR
• ONG-uri ce promoveaza activitati de protectie a mediului inconjurator ce cauta finantare si interactiune cu mediul corporate
• reprezentanti ai media de specialitate si ai new media, bloggeri implicati in campanii green
• antreprenori de eco business care cauta parteneri de afaceri si furnizori de solutii de business