In premiera, cel mai mare portal de inovatie din Europa vine in Bucuresti la invitatia revistei Biz pentru a prezenta InnovationLab, o incursiune spectaculoasa in viitorul urmatorilor 20 de ani, urmata de un training despre cum sa generezi inovatie in afaceri si proiecte. Vino sa vezi cum arata viitorul!
Data: 17 Martie 2011 Locatie: Hotel Howard Johnson, Bucuresti
Sesiunea ce deschide evenimentul este o incursiune spectaculoasa in ceea ce va insemna viitorul urmatorilor 20 de ani. Portalul de inovatie TrendONE a identificat inovatiile dominante, care au devenit trenduri la nivel global si care vor determina viitorul in tehnologie, media si business. Desi arata a science - fiction, multe dintre aceste prezentari sunt proiecte aflate deja in faza de testare si care, peste zece ani, vor face parte din viata de zi cu zi a noastra a tuturor.
TEME
* Calatorie in timp in 2021. Cum se schimba business-ul, media si tehnologiile in urmatorii 20 de ani?
* Media 3.0 si Media 4.0. Implicatiile noii revolutii in media.
* Outernet-ul si revolutia Internetului in lumea reala. Augmented Reality, hiperlocalizarea, virtualizarea.
* Inovatiile anului 2011. Studii de caz.
11,30 – 12,00 Pauza de cafea
Evenimentul continua cu trainingul Radical Game, o metoda originala TrendONE care transforma trendurile prezentate in prima sesiune in inovatii practice, aplicabile in afaceri si in proiectele zilnice. Prin aceasta metoda de dezvoltare a creativitatii, participantii vor invata cum sa creeze produse noi si un mediu inovativ in companiile in care lucreaza. Motto-ul este “Inovatie prin combinarea trendurilor existente, pana la aparitia ideii castigatoare”
Incepe procesul de generare de idei prin metoda Radical Game. Participantii vor forma echipele si se face set-up-ul pentru The Radical Game. Urmeaza discutarea, prezentarea si validarea acestora in fiecare grup de lucru.
14,00 – 15,00 Pauza de pranz
Partipantii vor selecta ideile valide din fiecare grup si vor intra in procesul de licitatie. Ideile vor trece testul de trend si vor fi finantate pentru a li se testa validitatea. Fiecare participant contribuie la poll-ul final de idei cu propria prezentare.
16,30 – 17,00: Pauza de cafea
Evaluarea rezultatelor, sub forma ideilor care trec testul de micro-trend si a castigurilor rezultate din licitatii. Concluzii finale.
* Trainingul se va desfasura in limba engleza, fara traducere, pentru a pastra caracterul interactiv al discutiilor.
la pretul de participare pentru
3 persoane din aceeasi companie
si inscrieri pana la 10 martie