De la digital storytelling, metode de research, monitorizare, creare de content la strategii de
management de criza si web analytics pentru PR, evenimentul prezinta strategiile noului PR in
era 2.0. Vino sa vezi cum arata viitorul comunicarii!
Data: 14 Aprilie 2011 Locatie: Hotel Howard Johnson, Bucuresti
Prima sesiune a evenimentului reuneste in panelul de speakeri o agentie de relatii publice, un jurnalist, un pro-blogger si un director de marketing. Intr-o abordare 360, aceasta sesiune dezbate schimbarile industriei de comunicare si cum influenteaza acestea relatiile dintre toti cei implicati: clienti, agentii, media si bloggeri.
TEME:
* PR 360 si noile canale de comunicare.
* Cum schimba web-ul social rolul si functiile PR-ului traditional?
* De la public relations la public engagement. Noile reguli ale influentei.
* Strategii de management de criza. Ce inseamna de fapt “criza” azi?
* PR + Bloggers = Love & Hate?
VORBITORI:
* Daniel Pana, Director Marketing, BCR
* Vali Petcu, Pro-Blogger, Zoso.ro
* Crenguta Rosu, Managing Partner, DC Communication
* Marta Usurelu, Redactor sef, revista Biz
Cea de-a doua sesiune arata cum pot fi structurate campaniile de comunicare digitale, cu focus asupra strategiilor de creare word of mouth. Vorbitorii vor prezenta ce inseamna digital storytelling, care sunt noile canale de comunicare si cum se identifica si activeaza influencerii.
TEME:
* Digital Storytelling. “Ce?, Cum?, Cand?, Unde? si De ce?” pentru crearea de continut online. Cum vei obtine media coverage pentru povestea ta?
* Cine sunt influencerii si cum ii cooptam intr-o campanie de PR?
* Care sunt noile canale de comunicare? Intro la wikis, RSS, social networking.
* Cum folosesti Twitter pentru campanii de PR?
* Cum folosesti Facebook pentru campanii de PR?
* PR personal. Personalitate, personalitati, personalizare
VORBITORI:
* Alina Stanciu, Managing Director, Ogilvy PR
* Bobby Voicu, General Manager, Intact Interactive
* Cristian China - Birta, Antreprenor online, Chinezu.eu
* Iulian Comanescu, Managing Partner, Comanescu
TEME:
* Research pentru PR. 10 sugestii pentru a face research online
* Web analytics pentru PR. Cum interpretezi informatiile relevante intr-o retea a conversatiilor online?
* SEO pentru relatii publice
* Monitorizare online pentru PR
* Aplicatii gratuite pentru relatii publice
VORBITORI:
* Cristian Mezei, Partner, Advanced Ideas
* Catalin Tenita, Managing Partner, TreeWorks
* Stefan Stroe, Co-Owner, BuzzMen
* Radu Ionescu, Creative Director, Kinecto
la pretul de participare pentru
3 persoane din aceeasi companie
si inscrieri pana la 31 martie
PR Toolkit
Toti participantii la eveniment vor primi Kitul specialistului in PR.