Prima conferinta dedicata exclusiv PR 2.0 si
comunicarii digitale in era web-ului social.

De la digital storytelling, metode de research, monitorizare, creare de content la strategii de
management de criza si web analytics pentru PR, evenimentul prezinta strategiile noului PR in
era 2.0. Vino sa vezi cum arata viitorul comunicarii!

Data: 14 Aprilie 2011 Locatie: Hotel Howard Johnson, Bucuresti

09,00 – 10,00 – Inregistrare

10,00 – 11.30 Conferinta 1: PR 360

Prima sesiune a evenimentului reuneste in panelul de speakeri o agentie de relatii publice, un jurnalist, un pro-blogger si un director de marketing. Intr-o abordare 360, aceasta sesiune dezbate schimbarile industriei de comunicare si cum influenteaza acestea relatiile dintre toti cei implicati: clienti, agentii, media si bloggeri.

TEME:
* PR 360 si noile canale de comunicare.
* Cum schimba web-ul social rolul si functiile PR-ului traditional? 
* De la public relations la public engagement. Noile reguli ale influentei.
* Strategii de management de criza. Ce inseamna de fapt “criza” azi?
* PR + Bloggers = Love & Hate? 

VORBITORI:
* Daniel Pana, Director Marketing, BCR
* Vali Petcu, Pro-Blogger, Zoso.ro
* Crenguta Rosu, Managing Partner, DC Communication
* Marta Usurelu, Redactor sef, revista Biz


11,30 – 12,00 - Pauza de cafea

12,00 – 13,30 - Conferinta 2: Comunicarea digitala in relatii publice

Cea de-a doua sesiune arata cum pot fi  structurate campaniile de comunicare digitale, cu focus asupra strategiilor de creare word of mouth. Vorbitorii vor prezenta ce inseamna digital storytelling, care sunt noile canale de comunicare si cum se identifica si activeaza influencerii.

TEME:
* Digital Storytelling. “Ce?, Cum?, Cand?, Unde? si De ce?” pentru crearea de continut online. Cum vei obtine media coverage pentru povestea ta?
* Cine sunt influencerii si cum ii cooptam intr-o campanie de PR?
* Care sunt noile canale de comunicare? Intro la wikis, RSS, social networking.
* Cum folosesti Twitter pentru campanii de PR?
* Cum folosesti Facebook pentru campanii de PR?
* PR personal. Personalitate, personalitati, personalizare

VORBITORI:
* Alina Stanciu, Managing Director, Ogilvy PR
* Bobby Voicu, General Manager, Intact Interactive
* Cristian China - Birta, Antreprenor online, Chinezu.eu
* Iulian Comanescu, Managing Partner, Comanescu


13,30 – 14,30 - Pauza de pranz


14,30 – 16,00 Conferinta 3 : Kit-ul specialistului in PR 2.0

Specialistii in comunicare trebuie sa se pregateasca pentru o competitie a ideilor si a creativitatii, in care trebuie sa devina, pe rand, experti in continut, manageri ai comunicarii de criza si strategi online care cunosc SEO si analytics. Cea de-a treia sesiune a evenimentului prezinta cateva dintre metodele si instrumentele de care au nevoie comunicatorii in era new media.

TEME:
* Research pentru PR. 10 sugestii pentru a face research online
* Web analytics pentru PR. Cum interpretezi informatiile relevante intr-o retea a conversatiilor online?
* SEO pentru relatii publice
* Monitorizare online pentru PR
* Aplicatii gratuite pentru relatii publice

VORBITORI:
* Cristian Mezei, Partner, Advanced Ideas
* Catalin Tenita, Managing Partner, TreeWorks
* Stefan Stroe, Co-Owner, BuzzMen
* Radu Ionescu, Creative Director, Kinecto

 


20% discount

la pretul de participare pentru
3 persoane din aceeasi companie
si inscrieri pana la 31 martie

Inscrie-te

PR Toolkit

Toti participantii la eveniment vor primi Kitul specialistului in PR.



Un eveniment

Biz

Agentii partenere

Ogilvy
 DC Communication

Sponsori

BCR
Antalis

Cu sprijinul

advanced ideas
Grafica si Tipar

Parteneri media

TNW http://www.iqads.ro/
http://www.doingbusiness.ro/ Zelist
http://www.businesslive.ro/ http://metropotam.ro/
http://www.wall-street.ro/ http://www.smark.ro/
Romania Libera Transfer
PR romania Comunicate de presa
Digital Star