De la digital storytelling, metode de research, monitorizare, creare de content la strategii de
management de criza si web analytics pentru PR, evenimentul prezinta strategiile noului PR in
era 2.0. Vino sa vezi cum arata viitorul comunicarii!
Data: 14 Aprilie 2011 Locatie: Hotel Howard Johnson, Bucuresti
PR-ul anilor 90 este mort. Internetul si recesiunea mondiala au schimbat fata comunicarii. Public relations inseamna acum public engagement, iar comunicatorii care au inteles acest lucru sunt cei care vor continua sa practice aceasta meserie multi ani de acum incolo. Pentru ca, pana in 2018, noul PR va fi unul dintre sectoarele cu cel mai mare ritm de crestere.
Crenguta RosuManaging Partner,
DC Communication
Daniel PanaDirector Marketing,
BCR
Iulian ComanescuManaging Partner
Comanescu
Marta UsureluRedactor Sef
Revista Biz
Alina StanciuManaging Director,
Ogilvy PR
Cristian China-BirtaAntreprenor online, www.chinezu.eu
Cristian MezeiPartner,
Advanced Ideas
Catalin TenitaManaging Partner
TreeWorks
Vali PetcuPro-Blogger
www.zoso.ro
Bobby VoicuGeneral Manager
Intact Interactive
la pretul de participare pentru
3 persoane din aceeasi companie
si inscrieri pana la 31 martie
PR Toolkit
Toti participantii la eveniment vor primi Kitul specialistului in PR.