-
ZIUA 1Vineri, 22 Iulie
-
12,00 - 13,30Check in
-
13,30 - 14,30Masa de pranz
-
15,00 - 17,30CONFERINTA DE DESCHIDEREConferinta de deschidere dezbate modul in care brandurile colaboreaza cu bloggerii. 10 greseli care se fac si 10 pasi pentru eficienta. Cum se abordeaza si cum se coopteaza bloggerii intr-o campanie? Care este aportul specific al bloggerilor in reusita unei campanii si cum poate fi acesta cuantificat in ROI? Cat costa o campanie pe bloguri? Analize pe studii de caz ale unor campanii desfasurate prin social media.
-
17,30 - 19,00Timp liber
-
19,00 - 20,00Cina
-
21,00Social Media Special Intro Party
-
ZIUA 2Sambata, 23 Iulie
-
08,00 - 10,00Mic Dejun
-
10,00 - 11,30WORKSHOP 1: STRATEGIA SOCIAL MEDIA PENTRU AFACERIWorkshopul prezinta pasii pentru definirea unei strategii social media si pentru integrarea acesteia in planul curent de marketing. Cum selectezi canalele social media? Definirea tacticilor si implementarea planului social media.
-
11,30 - 12,00Pauza de cafea
-
12,00 - 13,30WORKSHOP 2: ROLUL RETELELOR SOCIALE IN ATRAGEREA CLIENTILORWorkshopul face o prezentare a principalelor retele sociale si a pasilor ce trebuie urmati, de la crearea a profilelor si blogurilor pana la ROI, pentru a a trage clientii.
• Blogging - Punctul de start in orice strategie online. Vom prezenta ce trebuie sa urmaresti intr-un sistem de blogging, de ce este bloggingul important in business si cum sa-ti folosesti in cel mai eficient mod timpul pentru blogging
• LinkedIn - LinkedIn devine rapid o destinatie online esentiala pentru afaceri. Nu este doar locul in care iti faci conexiuni sau poti gasi un job. Vei afla cum poti creste un business cu ajutorul LinkedIn.
• Facebook - Intervalul demografic cu cea mai mare crestere de pe Facebook este cel de peste 35 de ani. Aici este locul in care te poti folosi de resursele si aplicatiile pe care reteaua le ofera pentru a te face remarcat de potentialii clienti.
• Twitter - Dincolo de buzz-ul din jurul Twitter, inca sunt multi oameni care nu inteleg ce inseamna si de ce sa il foloseasca pentru business. Vom afla in ce fel acest tool poate fi folosit pentru a crea influenta si word of mouth pentru un brand. -
13,30 - 15,00Pauza de Pranz
-
15,00 - 16,30WORKSHOP 3: ARTA CONVERSATIEIWorkshop despre cum se construieste si intretine o comunitate in jurul brandurilor. Ce abilitati de copywriting sunt necesare pentru a comunica prin social media? Ce scriem pe wall-ul Facebook? Dar pe blogul companiei? Cum cream engagement in interactiunea cu brandul? Ce comunicam pentru a creste numarul de fani sau de followeri?
-
17,00 - 19,00Timp Liber
-
19,00 - 20,00Cina
-
21,00Social Media Party - Foc de Tabara
-
ZIUA 3Duminica, 24 Iulie
-
08,00 - 10,00Mic Dejun
-
10,00 - 12,00CONFERINTA DE INCHIDEREConferinta de inchidere va trage concluziile intalnirii. Vom face un tur de audienta prin care se vor exprima parerile, asteptarile si impresiile asupra primei tabere social media.
-
12,00 - 13,00Masa de pranz
-
14,00Check Out
Un eveniment: