De la digital storytelling, metode de research, monitorizare, creare de content la strategii de
management de criza si web analytics pentru PR, evenimentul prezinta strategiile noului PR in
era 2.0. Vino sa vezi cum arata viitorul comunicarii!
Data: 14 Aprilie 2011 Locatie: Hotel Howard Johnson, Bucuresti
Un al revistei Biz si GfK arata cum companiile sunt inca intr-o etapa de experimentare a comunicarii prin mediile sociale. In acelasi timp, cei peste 3 milioane useri Facebook, 3 milioane cititori de bloguri si 40,000 conturi Twitter din Romania descriu un potential in continua crestere, dar folosit insuficient, pentru comunicarea de brand prin Social Media.
Este momentul in care agentiile de PR si specialistii in comunicare pot sa fructifice aceasta oportunitate, propunand clientilor strategii de PR online ca alternativa la bugetele imense cheltuite pe campanii traditionale de advertising. PR And The Web ofera informatiile necesare pentru a explica clientilor ce inseamna social media si de a crea cele mai bune strategii si instrumente de online PR.
In conditiile in care specialistii in comunicare fac trecerea la noul PR, acesta isi va pastra ritmul de crestere. Se estimeaza ca "pana in 2018 PR-ul va fi unul dintre sectoarele cu cel mai mare ritm de crestere pe piata internationala a muncii, alaturi de energie, cercetare si transporturi." (Revista Biz, Nr208)
la pretul de participare pentru
3 persoane din aceeasi companie
si inscrieri pana la 31 martie
PR Toolkit
Toti participantii la eveniment vor primi Kitul specialistului in PR.