Despre eveniment
High Impact Brands este evenimentul ce anunta in fiecare an rezultatele studiului cu acelasi nume realizat de compania de cercetare Synovate pentru revista Biz. Aflat la cea de a 8-a editie, studiul este unul dintre principalii indicatori ai pietei de marketing, relevand un clasament al brandurilor cu cel mai mare impact in randul publicului roman. Vezi program
Dintre speakeri
![]() Dave Hannay Global Commercial Head of Brand Equity Synovate |
![]() Adina Nica Head of Research Qualitative & Quantitative, Synovate |
![]() Natalia Stroe Group Brand Manager My Coke, Black Sea Region |
![]() Bogdana Butnar Managing Director & Head of Strategy MRM |
![]() Sorin Psatta Integrated Communication Director, Graffiti BBDO |
![]() Daniel Sasarean Sef produs Dacia |
Vezi programul
Cine participa
- directori de marketing din companii mari
- brand manageri si specialisti in comunicare
- consultanti independenti in PR, media si branding
- reprezentanti agentii de branding, PR si publicitate
- jurnalisti si bloggeri
De ce sa fii prezent
- vei invata ce inseamna brand impact si cum poate fi acesta masura
- vei sti care sunt brandurile de top din 2006 pana in prezent
- vei intelege care este preferinta publicului roman fata de branduri, pe categorii
- vei afla notorietatea brandurilor din 10 domenii economice
- vei intelege care este impactul si cum s-au miscat brandurile in criza
- vei afla strategia brandurilor romanesti
- vei interactiona cu specialistii si vei face networking