Despre eveniment
High Impact Brands este evenimentul ce anunta in fiecare an rezultatele studiului cu acelasi nume realizat de compania de cercetare Synovate pentru revista Biz. Aflat la cea de a 8-a editie, studiul este unul dintre principalii indicatori ai pietei de marketing, relevand un clasament al brandurilor cu cel mai mare impact in randul publicului roman. Vezi program
Dintre speakeri
Dave Hannay Global Commercial Head of Brand Equity Synovate |
Adina Nica Head of Research Qualitative & Quantitative, Synovate |
Natalia Stroe Group Brand Manager My Coke, Black Sea Region |
Bogdana Butnar Managing Director & Head of Strategy MRM |
Sorin Psatta Integrated Communication Director, Graffiti BBDO |
Daniel Sasarean Sef produs Dacia |
Vezi programul
Cine participa
- directori de marketing din companii mari
- brand manageri si specialisti in comunicare
- consultanti independenti in PR, media si branding
- reprezentanti agentii de branding, PR si publicitate
- jurnalisti si bloggeri
De ce sa fii prezent
- vei invata ce inseamna brand impact si cum poate fi acesta masura
- vei sti care sunt brandurile de top din 2006 pana in prezent
- vei intelege care este preferinta publicului roman fata de branduri, pe categorii
- vei afla notorietatea brandurilor din 10 domenii economice
- vei intelege care este impactul si cum s-au miscat brandurile in criza
- vei afla strategia brandurilor romanesti
- vei interactiona cu specialistii si vei face networking