Program
09.00 – 10.00 – Inregistrare
10.00 - 11.30 Conferinta 1: Social Media in Romania si Social Media in Cluj
In cadrul primei conferinte se va lansa in premiera un studiu de piata realizat de GfK si Biz care evaluaza asteptarile companiilor din Romania cu privire la eficienta Social Media, precum si metodele pe care acestea le folosesc in strategiile de comunicare. De asemenea, vom particulariza analiza cu proiecte din Ardeal si Cluj, prezentand resursele locale in perspectiva oportunitatilor globale.
TEME PROPUSE:
* Lansarea studiului "Ce asteapta companiile romanesti de la Social Media" realizat de Biz si GfK.
* Overview Cluj Napoca. Cat de dezvoltata este Social Media locala?
* Cum se folosesc resursele locale in perspectiva oportunitatilor globale?
SPEAKERI:
* Sergiu Biris, Fondator, Trilulilu:
"Overview Cluj Napoca. Cat de dezvoltata este Social Media locala"
* Anca Rarau, Director Marketing si Comunicare, Banca Transilvania: "Social Media din perspectiva Bancii Oamenilor Intreprinzatori"
* Sergiu Mircea, Director Adjunct Marketing-Publicitate, Banca Transilvania: "Social Media din perspectiva Bancii Oamenilor Intreprinzatori"
* Violeta Bahaciu, Knowledge Exchange Manager, GfK Romania:"Ce asteapta companiile romanesti de la Social Media" studiu realizat de GfK
Moderator: Marta Usurelu, Redactor Sef revista Biz
11.30 - 12.00 – Pauza de cafea
12.00-13.30 Conferinta 2: Cum folosesc companiile Social Media
Social Media este teritoriul networkingului si al influentei in online si un mediu pe care companiile il iau din ce in ce mai mult in considerare atunci cand isi proiecteaza campaniile de marketing si comunicare. Care sunt platformele si cum le folosesc companiile in realizarea strategiei social media? Cum pot fi implicati influencerii intr-o campanie de marketing?
TEME PROPUSE:
* Cum realizezi o strategie pe Social Media?
* Cum abordeaza un om de marketing Social Media?
* Cum iti creezi o imagine favorabila folosind Social Media?
* Cum lansezi un produs integrand platformele Social Media?
SPEAKERI:
* Grant McKenzie, Vice-Presedinte Marketing, Ursus:
"Cum construiesti strategia de Social Media a unei marci, integrarea cu strategia de Digital Media"
* Daniel Pana, Director Marketing, BCR: "Cum abordeaza o banca Social Media"
*
Cristian Manafu, Social Media Consultant, Prodigy PR: "Introducere in Strategia Social Media"
* Valentin Deac, Director Executiv, Nokia:
"Componenta sociala-motorul noii industrii IT & C"
* Adrian Hadean, Blogger, www.adihadean.ro :
"Cum iti construiesti un brand personal in Social Media?"
Moderator: Cristian Manafu, Social Media Consultant, Prodigy PR
13.30 - 14.30 - Pauza de masa
14.30 - 16.00 Conferinta 3: Social Media - strategii si tactici.
Care sunt strategiile concrete prin care folosesti cele mai populare retele sociale pentru branding, customer service si cresterea vanzarilor? Care sunt pasii cheie prin care folosesti resursele Social Media pentru networking personal si noi parteneriate de business?
TEME PROPUSE:
* Cum faci o campanie pe bloguri
* Cum faci o campanie pe Facebook
* Cum faci o campanie pe Twitter
* Cum folosesti Social Media in vanzari
* Cum folosesti Social Media in PR
SPEAKERI:
* Cristian China-Birta, Antreprenor online, www.chinezu.eu: "Cum folosesti Social Media in PR"
* Cristian Dorombach, Blogger, www.piticu.ro: " Cum faci o campanie pe Twitter"
* Costin Cocioaba, Owner, www.reFresh.ro:" Cum faci o campanie pe bloguri"
* Lorand R. Minyo, CMCO Webfactor: "Cum folosesti Social Media in vanzari"
* Andrei Crivat, Project Manager, www.eBucataria.ro: "Ce sa faci si ce sa nu faci in Social Media"
* Laurentiu Dumitrescu, Managing Partner, Digital Star: "Cum faci o campanie pe Facebook"
Moderator: Cristian China-Birta, Antreprenor online, www.chinezu.eu